•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 januari 2017

Av Michael - 29 januari 2017 22:17




Efter en lång tids skilsmässa återupptog

jag bekantskapen med en nära, trogen och kär vän.

Har gått förbi många gånger och knappt sagt hej utan 

bara varit kall, oberäknelig och sorgsen.

 

 

Idag laddade jag batterierna, bytte om och

gav den gamla kärleken liv igen.

 

 

Insåg ganska snart att det var för länge sen, att jag behöver lära mig mer, vårda vårat förhållande och kanske ta en "crash kurs" så det bara kan bli bättre.

 

 

Med de nya inställningarna fick man känslan av att man tveklöst borde antingen lagt ner drickandet eller skaffat sig 3-D glasögon. Men men jag fick en bra bild så nu blir det till att starta om från början och lära mig utan dyra fotokurser hur min KAMERA fungerar.

 

 

Sov gott

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards