•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 januari 2017

Av Michael - 30 januari 2017 23:17




Tänk om färgen kunde torka fortare...

Tänk om jag kunde tagit ett annat beslut...

Tänk om, ja tänk om OM inte fanns...

 

 

Tänk om man haft en tidsmaskin.

Tänk om man kunnat rätta till det som blev fel.

Tänk om man fick förändra sitt förflutna.

 

 

Då säger ni säkert att man ska se framåt inte bakåt.

Har ni vandrat i samma skor som mig skulle ni ändra åsikt utan tvekan. Mycket skulle underlättat, lyssnat mer, förändrat levernet, kanske sluppit smärtan man lever med nu... Ja tro mig jag skulle vilja ändra på massa saker.

 

 

OCH nej jag är inte hög på färgångor.

Nu ska jag måla färdigt sen får det bli sängen.

Har fullt schema imorgon och jag hoppas planeringen 

går som jag önskar... 

 

 

ta hand om er

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards