•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Michael - 3 februari 2017 16:34




Ja är man inget geni har man endast

knölar att gnugga fram idéer med så nu snurrar

det ganska friskt där uppe.

 

 

Mest efter lösningar på ett fönsterproblem

men även efter ett erbjudande om att få låna en yta

att kunna stå och greja med det jag verkigen vill och inte

stå i vardagsrummet med en arbetsbänk och skräpa ner.

 

 

Vill ju samtidigt göra rätt för mig och skapa nya ytor

eftersom jag kommer ockupera min väns förråd så jag ska skruva upp konsoler och få upp nya hyllor och så ska det se bra ut annars kanske jag blir vräkt. *fniss*

 

 

Ska åka till Torp igen och då ska vi smyga in på IKEA, Biltema, Plantagen, RUSTA och slutligen Ö&B på vägen hem och shoppa ekonomiskt tänkte vi. Missade ju skaffa mig en mindre verktygslåda så det ska jag försöka få tag på.

 

 

Känns som en skänk från ovan att få låna detta utrymme

som vi sen båda 2 kan greja saker och försöka sälja efteråt och dela pengarna. Jag behöver pengar till glasögon och det är PRIO 1 för mig just nu.

 

 

Sen kanske man kan börja se igen, slippa suddig syn

och sen vara utan huvudvärk vill nog alla. Sen kan jag inte avgöra om det beror på synen eller problemen jag har i nacken så vi får se om det blir bättre sen.

 

 

Önskar en trevlig helg

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards