•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 7 februari 2017

Jag är tacksam för....

Av Michael - 7 februari 2017 11:53




Rätt mycket egentligen när man tänker efter. Enda skillnaden mellan mig och säkert många andra tackar jag inte gud för det som glädjer mig.

 

 

Jag tackar:

 

# Familjen Norén för alla goda minnen och frukostar där jag fick uppleva Messmör.

 

# Min Granne/Vän Isabell som märkligt nog gillar mina galna upptåg, accepterar mina fel och brister och som ALLTID ställer upp, säger sällan nej och som delar väldigt många av mina intressen även om hon ogillar mitt val av hockeylag...

 

# Min vänner, familj som även de står ut med mig. Visst har man över 200 Facebookvänner men många av dom har man aldrig enst träffat och få vänner som jag egentligen har i verkliga livet så uppskattas dom mer än någonsin.

 

# Jerker & Jana som säkert inte läser detta men som gav mig chansen att äga Leo. Han är ögonstenen och familjens centrum. Hur jag ska kunna leva utan han i mitt liv vet jag inte men sen får jag fundera på om jag klarar leva utan ett husdjur...

 

 

Ja vad finns det mer som jag är tacksam för...

Fiske, Trädgården, Kommande verkstaden, trots allt min sviktande hälsa är jag tacksam över att jag lever. Tacksam för att varje dag kunna äta mig mätt även om jag egentligen borde slutat äta vissa stunder.

 

 

Tacksam för mina fina barn, mitt underbara barnbarn som oftast skiner upp som en sol när hon ser morfar även om det tar en stund........

 

 

     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards