•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 februari 2017

Av Michael - 9 februari 2017 15:07




Att kunna använda verkstan.

Att den ska bli färdig, för trots att jag ändå

har egen nyckel vill jag inte springa ner dörren och härja

runt för jag bor inte där även om jag bara håller mig

till förrådet.

 

 

Igår började vi riva och jag trodde nog att det inte skulle hinnas med mer men vi fick upp ett mindre ramverk så nu ska skivan reglas och ben ska till sen kommer allt annat.

Ja som att återställa röran efter att ha plockat ner från den gamla hyllorna.

 

 

På lördag ska vi hämta en "freebee" från en vän som ska installeras. Sitter varje dag och glor igenom nya projekt som läggs in på Pinerest och jag vet att min "syster" vill ha sin bänk klar när hon väl funnit sina stolar hon önskar ha till sitt projekt.

 

 

Känner lite hur det pirrar i kroppen eller

så är det nacken som lurar mig.

Fått djupgående akupunktur idag och det visar sig förutom diskbråcket har jag stora smärtsamma knutar i nacken

och en rygg stel som en torr pinne ungefär.

 

 

Klockan närmar sig 4 så jag får göra mig klar.

Hoppas kunna få tag på lite reglar att vi kan göra klart bänken.Ja vi får se vad som sker under kvällen, allt kostar och Rom byggdes inte på en dag....

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards