•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 mars 2017

Av Michael - 2 mars 2017 16:51



Visst känns det så ibland?

 

 

Finns det dock ett svar på varför det är som det är?

Varför lär man sig inte?

Utan massa moralkakor så ska jag söka efter svaret....

 

 

Men jag ska nog poppa lite popcorn först och se på

hockeymatchen om 2 timmar.

 

 

Svaret jag söker är varför är mat så gott, varför kan man inte ta lagom

portioner utan fyller tallriken till bredden?

Jaja det är inga världsliga problem så jag släpper detta och vandrar vidare.

Längtar efter att få börja med hörnskåpet, sen ett väggskåp som antingen ska förbli just ett väggskåp eller så sätter jag ben på det. (kom gärna med förslag)

 

 

Somnade en stund.........

 

 

Tur det kom u och inte under matchen.

Man hamnar ju i matkoma efter att proppat magsäcken full

med hemlagat mos & köttbullar. (MUMS)

Av Michael - 2 mars 2017 09:49




Ja jag får hoppas det går vägen.

Man kan ju aldrig vara säker i cyberspace så jag avslöjar lagom

med information så myndigheterna inte jagar mig.

 

 

Äsch jag bara tramsar med er.

Börjar svamla lite innan jag ska iväg till Vårdcentralen för omläggning.

Ska även se om min sköterska fortfarande är intresserad aav att köpa byrån 

som vi jobbat med.

 

 

 

Den fick verkligen en upplyftning. Målades vit och toppskivan skiffergrå.

Svarta skålhandtag och vips en otroligt snygg byrå som snart finner en ny ägare hoppas

vi på. Nästa projekt är ett hörnskåp, kliar enormt i fingrarna....

 

 

Oj !!!

Klockan går... Återkommer.

 

 

Tillbaka igen...

Men va f-n, måste springa på toa bara sen återkommer jag.

 

 

SÅ nu var man lätt som en gråsparv.

Byrån är SÅLD och ska levereras imorgon.

Så nöjd att det uppskattas och responsen har varit god.

Nu är det bara att hålla samma anda och fart med hörnskåpet för det tar stor

plats i verkstan.

 

 

Ska lägga ut 2 fönster till försäljning så vi kan få plats.

Har 9 stolar nu som ska målas/kläs om och säljas snarast för vi kan snart inte ta in mer

saker nu utan att det ramlar över oss. Kan bli en spännande vår om hälsan 

är med mig.

 

 

HÅLL TUMMARNA ! ! !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards