•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 april 2017

Av Michael - 3 april 2017 13:59

 


ÅRETS RESA ÄRO BOKAD.

ELLER BOKAD FÖRRESTEN VAR FEL ORDVAL.

- - - - - - 


VI HAR BESLUTAT RESDAG, ELLER DET VAR FEL

DET MED EFTERSOM RESLEDAREN VELAR EN ANING.

JAG SÄGER SÅ HÄR ATT DET BLIR ANTINGEN

29/6 ELLER 30/6 PÅ NATTEN SOM VI STARTAR BILTUREN

95 MIL PÅ RUNT 12 TIMMAR.

 

 

ETT AV STUNDERNA I LIVET JAG 

FAKTISKT ÄR BESVIKEN FÖR JAG ALDRIG

FORTSATTE MED KÖRLEKTIONER OCH SKAFFADE

MIG ETT KÖRKORT FÖR KÖRA 12 TIMMAR SJÄLV

KAN INTE VARA EN BEHAGLIG KÄNSLA.

 

 

SJÄLV SOMNAR JAG HALVVÄGS FRÅN ÖVERBY

OCH DEN RESAN ÄR 1 MIL... (SJUKT)

KANSKE BRA JAG INTE KÖR, DESSUTOM ÄR JAG ENLIGT

ÖGONMOTTAGNINGEN LAGLIGT BLIND...

 

 

JUNSELE HERE WE COME !!!

 

 

 

 

   

 

Av Michael - 3 april 2017 10:35

  Och det ordentligt med...

 

Trodde aldrig det skulle hända mig men med viss påtryckning

och ganska lätt övertalan är jag fast i träsket. MEN det har ett högt pris så jag får se hur länge det dröjer innan man faller på målsnöret eller dras djupare in i det.

 

 

På helgens loppis gick dvd försälningen väldigt bra

i mitt tycke. Tyvärr bleknade det p.g.a en nyfunnen

sak som visades och såldes på plats. "Annie Sloans chalkpaint" ja bara namnet låter dyrt och det är verkligen dyrt men väldigt drygt.

 

 

Fastnade direkt på lördagen och på söndagen försvann minst 30 minuter bara genom att ställa frågor, fråga och ge tips och skapade ett nytt vänskapsband.

 

 

Besök gärna: ADD SOME VINTAGE

 

 

Nu tillbaka till loppisen.

Efter klockan klämtat 14 så hade det sålts 82 dvdfilmer

och innan jag hann packa ihop så hade jag köpt 68 NYA

filmer för hela 70:- ja tänka sig jag gav dricks på hela 2:-

då filmerna kostade ENDAST 1:-/styck.

 

 

Denna veckan kommer vara fullspäckad.

Akuttid till fotvård då nytt så blivit värre under foten

och jag kan inte vänta till den 18:e för att få den behandlad. Ska slipa klart köksbord, stolar, och ett litet snyggt hemligt projekt som jag tyvärr glömt fota före bild på mitt dumma nöt. På lördag hoppas jag kunna stå på bagageluckeloppis mellan 8-14 på Torget.

 

 

Imorgon ska jag ju vara barnvakt kom jag på.

Dottern ska jobba så jag ska passa barnbarn mellan 13-18.

LÄNGTAR efter det lilla nystanet av energi. Hela hjärtat fylls på med glädje varje gång man ser det lilla söta...

 

 

Nu vila kort stund före

jag ska rasta och mata 2 granna flickor.

Hoppas ni orkat läsa allt.

 

 

Kram

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards