•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 april 2017

Av Michael - 15 april 2017 22:26




Tänker man överhuvudtaget?

Gissar att om hissen inte går ända upp

så kan vad som helst hända i slutändan.

 

 

Jag har inte alltid heller alla hästar i stallet

alla gånger men jag ser och vet skillnaden på hur man

ska uppföra sig och hur man ska visa sig utåt vill jag

ändå hoppas.

 

 

Kanske är alkohol inblandat eller

så är det helt enkelt så att man tror det 

är så roligt att visa upp sitt galna beteende

och inte förstår hur galet det verkar.

 

 

-Ställer klockan på 06:00...

-Jo tjenare, en ledig dag går jag INTE upp så tidigt.

Men imorgon ska jag dra mig ut på en LÅNG powerwalk och bevisa för mig själv att jag KAN och att minst 50% av mina steg skall vara effektiva och så nära 20.000 steg jag kan komma.

 

 

Ja sen ska det tydligen regna så det får

bli inomhusaktiviteter för slipa ute i regnet tänker jag verkligen inte göra. Fast hur vädret blir kanske man ska lugna sig med för hela veckan har SMHI lovat 72% risk för nederbörd s jag skippade loppisen denna dagen. MEN kom det något regn, snö eller hagel ???

 

 

Än en gång går tankarna mot att

stämma för förtal och förlorad inkomst. (hahaha)

Ja ja nu får JB komma igen för nu säger kropp och knopp tack för idag.

 

 

Puss i Påsk!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards