•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 april 2017

Av Michael - 18 april 2017 16:55




Så måste jag ta tjuren i hornen och

inte fega ur mer.

 

 

Har länge nog nu gått och kanske oroat mig

i onödan för jag inte ens vet vad det är.

Varför min hjärna skriker VARG hela tiden gör

mig mer eller mindre galen.

 

 

Har en kula/utväxt på bröstet som jag

MÅSTE kolla upp så jag kan slappna av och gå vidare.

Sen har jag utslag på halsen som irriterar till den grad att jag river sönder det och har sår som om jag blivit biten av ett rovdjur.

 

 

Nog med oro, nu ska jag laga middag

eller så väntar jag liten stund innan Aslan

har åkt hem. 1 dag till sen kommer han följa husse

som ett klistermärke och slippa morra åt Leo

som vill tvätta hans öron ;)

 

 

Sköt om er....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards