•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 april 2017

Av Michael - 19 april 2017 10:48

 

Ja ibland är inte livet perfekt.

Man svävar inte alltid på ROSA moln alla stunder.

Idag är en sådan dag.

 

En skitstart på morgonen kan rasera resten av dagen.

Som tur har jag och Leo besök till kvällen så kanske blir dagen

lite enklare. Kung Aslan ska stanna tills mörkret faller så nu får man hålla sig vaken.

 

 

 

 

Nu ligger vi alla 3 inne och vilar.

Jag bloggar, kollar serier och försöker stoppa snoret som konstant rinner ikapp med ögonen. (Allergi?)

Nu vill jag ha lite värme till solskenet så man slipper gömma sig i ett hörn för att kunna njuta av solskenet.

 

 

 

Dagen får helt enkelt flyta vidare.

Man får njuta av de få stunderna man kan och klä sig varmt

när kameran ska rastas. Blir fler och fler gånger nu som jag tar mig ut. Behöver träna mer och mer med olika motiv men har svårt att släppa taget om mitt 80/200 men så fort värmen kommer och blommorna slår ut blir det mer med macrolinsen.

 

 

Ha en fortsatt skön kylande dag!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards