•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 april 2017

Av Michael - 23 april 2017 00:22



Vi hade iaf vädret trots att vi har

fångats i en stormvind. Klarblå himmel och en kort stund

med lite solsken.

 


Efter några timmar kom solen fram mer och mer

men den tog med sig iskalla vindar så de va rätt skönt

att krypa bak i bilen och käka piroger i solskenet.

 

 

Fick dock packa ihop tidigare så vem vet om vi hade fått sålt lite till. Bara köa vidare 2-3 Loppisar till och hoppas på det bästa.

 

 

Ingen vidare försäljning alls men många bäckar små sägs ge bra resultat till slut så jag kommer hålla tummarna.

Nu ska jag låta JB fälla mig och släpa mig till sängs. Han sköt mig den jäveln och ser ut som ett vilddjur med pil i höften så som jag vinglar omkring. Han har tyngt min kropp med Zolpidem och nu drabbas fingrarna med så jag önskar er god natt.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards