•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 april 2017

Av Michael - 27 april 2017 13:09



NEJ jag har inget jobb...

NEJ jag är inte som alla andra...

NEJ jag förstår att mitt liv inte faller alla i smaken...

NEJ jag är inte alls stolt över mig själv...

 

 

MEN jag vill inte ha det kastat i ansiktet hur jävla usel jag är som bygger staket åt min granne som tog mig 2 timmar och som idag får mig känna jag behöver hemtjänst för att ens kunna ta mig ur sängen...

 

 

KÄNNS så jävla elakt att kastat i ansiktet på

mig. Hade jag kunnat levt ett normalt liv skulle jag göra det utan att ens tveka. Att vara så gigantiskt trött på kvällen är någt jag längtat efter. Men nu fasar jag att gå och lägga mig. Kan knappt ta mig upp för trappan med de smärtorna som sliter sönder mig.

 

 

SEN vakna på morgonen och inte ens kunna kliva ur sängen

utan att önska jag hade hjälp är inget jag strävat efter när man snart fyller 50 och har en kropp som en 100-åring.

 

 

SÅ SNÄLLA... Bespara mig din avsky och acceptera mig som jag är eller förlora mig som vän för gott. Har lärt mig att sluta påtala andras brister för det kommer inget gott ur det hur man än gör.

 

 

TACK FÖR ORDET!!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards