•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 maj 2017

Av Michael - 7 maj 2017 18:06



Västra Tunhem bjöd på många olika saker.

Fint väder (en stund) massa säljare och hyfsat med kunder.

Fick tillbaka insatsen och en mager vinst men va gör det?

 

 

Vi fick kontakt med 2 av min grannes gamla kunder

som gav henne ett stort leende på läpparna.

Först en kund som ville ha rensat rabatterna sen en

STOR kund som precis sålt sin stora herrgård och köpt

nytt hus som VI ska göra trädgården från papper till verklighet.

 

 

Inte mycket jg kan tillföra mer än lite support, lätt arbete och mitt morala stöd för vad kan man komma med för nytta när man ska jobba med en trädgårdsarkitekt som jobbat med detta i över 30 år... Kan bara försöka lära mig så mycket jag kan under resans gång.

 

 

Får ta en funderare på vad just JAG kan tillföra och försöka få tillbaka kroppsvärmen igen för den går på sparlåga efter sista timmarna på loppisen när regnet till slut föll.

Måste ju packa ur bilen igen och tills dess ligger jag tryggt under täcket och bara huttrar...

 

 

Ha en fortsatt skön söndag!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards