•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 maj 2017

Av Michael - 28 maj 2017 12:07



Mors dag ska vara en glädjens dag

sägs det men för vissa av oss som inte har vår mamma

i livet längre kan denna dag bli en sorgens dag.

 

 

Har gjort ett försök med min vän och grannes hjälp

snyggat till på mammas minnesplats. Syrener och gravljus

pryder denna dag.

 

 

Att sen späda på sorgen med att tömma magsäcken

ur nästan varenda öppning är inget roligt.

Kanske tur man inget smör hade till mackorna för nu är

magen ganska tom.

 

 

Enda positiva med denna dag är att regnet

faller så jag kan få lite syre och grönskan får

vatten. Det kommer inga större mängder men luften förändras och min fot mår bättre. Inget illa om värmen för då kan mina leder värma sig (usel blodcirkluation) men samtidigt så är foten mer känsligare mot värmen.

 

 

Sen LÄNGTAR jag efter att få BADA...

Den dagen såren sluter sig ska jag slänga mig

i vattnet BUMS...

 

 

Nu vila...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards