•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 juni 2017

Av Michael - 12 juni 2017 21:42



  • Flitighetens lampa lyser glödande. Värken tävlar mot hjärna och kropp om att både slita sönder mig och bromsa mina hårdsatsande framsteg. Som tur är har man vänner som bromsar mig eller örfilar mig när jag slutar lyssna på vad kroppen vill säga.

 

  • Har hunnit med att fira lite student (väns son) och även en liten tur till Brudslöjan för 100:e gången innan fotbollsmatch mellan WIK - VIF som slutade 2-8 (10-åringar) sen har vi haft lite trädgårdsdesign för oss som jag tyvärr ändrar hela tiden men som mest kostar tid än pengar (ja för oss iaf)

 

  • Nu innan sängen ska jag se film och vältra mig i smärtor och sen krypa ner under täcket och ladda batterierna inför morgondagen och be till högre makter att min kropp inte behöver bytas ut ännu. Sägs att det enklaste sättet att leva bättre är att antingen fettsuga sig eller svälja huvudet och byta kropp...

 

GOOOD NATT MED ER...

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards