•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 juni 2017

Av Michael - 21 juni 2017 21:36

 


Om du inte återvänder snart kommer du göra många

av mina vänner enormt besvikna.

Blir massa jobb för mig och vardagarna kommer se mycket

gråa ut utan dig.

 

 

SNÄLLA REGN KOM NU !!!

 

 

Jobbigt springa med vattenkannor och se

min speedade vattenspridare skena fram och åter på

baksidan. Väterna torkar ut och gräsmattan börjar inte ännu

att torka ut och det som sen lyckas kanske falla ner rinner

undan lika fort och gör ingen nytta alls.

 

 

Kommer behövas en ordentlig rotblöta och tråkigt nog verkar

det som om de ska falla på midsommarafton.

Får väl hoppas det inte blir som min kära mammas sista midsommar, en syndaflod och varsta åskvädret fick vi genomlida innan vi till slut fick vika hädan....

 

 

SAKNAR ÄVEN DIG KÄRA MAMMA.     



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards