•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 juni 2017

Av Michael - 26 juni 2017 23:38



Man kan verkligen undra...

Var och handlade på stadens ICA KVANTUM igår kväll

och har nog aldrig haft så brått ut ur butiken.

 

 

Man hann inte vara mer än kanske 3-4 minuter

förrän ett utomjordiskt-märkligt-fenomen dök upp framför mig. Samtalet lät ungefär så här...

 

- Hej! jag ser att du har lindat din fot.

- Hej hej, ja det stämmer.

- Får jag fråga vad du gjort?

- En operation...

- Får jag ta bort det?

 

Började tappa både tålamod och 

började fundera på om alla hästar fanns i stallet...

 

- Nej det får du inte.

- Varför?

- Nej!

- Okay... och avslutar med.

- JESUS ÄLSKAR ER!!!

 

 

Vad det hela hade slutat i vill jag inte tänka på men

hela vägen till kassan gick man med blicken i nacken och hoppades att UFO:T inte dök upp på parkeriingen.

 

 

Ja efter en normal dag idag som kontrast

till gårdagens möte är det skönt att få krypa ner

i sängen efter ett trevligt 50-års kalas.

Imorgon ringer klockan 07:30 och sen ska jag vara

på fotvården 09:00. Känns skönt få en ny fot innan vi åker till Norrland på onsdag.

 

 

Sov gott - Ta hand om era fötter för de ska bära er hela livet.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards