•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 juli 2017

Av Michael - 15 juli 2017 18:11



 

Hur kan man INTE sakna, längta tillbaka till en natur som denna?

Naturen vi lever i här bleknar i jämförelse...

 

 

Enda platsen man kan få lite Norrlandskänsla på är vid

Kvarnsjön på Hunneberg som tyvärr tar ut en fiskeavgift på fasliga 150:-

så vi får se om det blir nya besök dit. Har mitt Abborrerekord i den lilla sjön

på fina 1.050 gram så har jag sakta trissat upp gäddvikten så ska det väl inte vara

så svårt att trissa upp vikterna på "Åbbarn" och öring med tycker jag.

 

 

Får försöka göra lite nytta innan man får roa sig.

Allt, ja nästan allt roligt kostar tyvärr pengar så jag får se hur jag ska lösa detta.

Har lite annat jag vill hinna med innan sommaren är över.

Ska se om min son är sugen på att följa med till "Gröna Kaninen" en heldag eller om 

jag får planera något annat.

 

 

Just nu ser jag fram emot Måndag.

Håller bara kroppen ihop så kan det bli roliga veckor framöver.

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards