•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2017

Saknar gnistan...

Av Michael - 5 augusti 2017 23:26



Jobbigt hålla humöret uppe, finnas till för alla, höra gnäll om att

man inte är en god vän och inte bryr sig. Har varken ork att sköta om det jag älskar mest av allt d.v.s mina blommor. Lägger ut massa pengar på jättefina växter som nu bara liknar eterneller på framsidan. Man skäms och mår dåligt varje gång man går in och ut på framsidan. 

 

 

En av aledningarna är väl min kropp!

Jag har fullständigt tappat kontrollen på värken som löper amok.

Kommer knappt ur sängen, kommer knappt till sängen eftersom ryggen 

är helt offline vid sängdags att jag med nöd och näppe tar mig upp för trappan.

utslitna armar, axlar, nacke, gnolande värk i höfterna och knäna.....

 

 

Ska till läkaren på medicinavdelningen 1:a september

och inför detta fick jag fullproppat med provtagningar, ska mäta sockret noga.

MEN jag skulle fylla i ett dokument om hur jag mår och hur ofta jag tränar eller

håller på med fysisk aktivitet och hur länge jag orkar innan jag får hög puls och besvär med andningen... (alltså andfådd)

 

 

Det sägs att den finns en gräns för hur mycket en människa klarar av

och det finns andra som kämpat mot värre demoner än mina.

Alla är vi olika och ingen sjukdom ska jämföras med varandra för att

se vem som har det värst.

 

 

Känns just nu som om min gräns är nådd!

Rent psykiskt mår jag verkligen dåligt och jag ger upp snart

om det inte sker en förbättring.

Har EN ljusglimt i livet och det betyder massor.

Vill försöka hitta de andra sakerna igen som ger mig livsgnistan

tillbaka innan det är för sent....

 

 

Kanske blir det annorlunda snart, finner nya saker att

hålla hjärnan igång.

 

 

Sköt om er !!!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards