•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av Michael - 8 augusti 2017 17:31



Man kan inte alltid styra över sina tankar och framtid...

 

 

Hur man vänder sig har man rumpan bak.

Känns som hela min anatomi sitter bak och fram.

Har idag gjort min första av 3 laserbehandlingar och det kan jag medge

att jag hade velat vända redan i hissen.

 

 

Spelar ingen roll vad som ska ske för i min hjärna

spelar jag upp det värsta scenarierna.

Allt gick dock bra som det som oftast alltid gör. Fick vila skallen en stund

för höger pupill såg mest ut som ett avgrundshål och det var ingen skön känsla.

 

 

Lite fiske kvar att göra denna veckan innan jag avslutar med

ishockey på torsdag & fredag. Först Färjestad - Frölunda och dagen efter blir

det Färjestad - Leksand. Känns som ett perfekt slut anser jag för vem kan vänta till mitten av september så SHL startar igen.

 

 

Med min vanliga otur så börjar det troligen att regna.

Har nästan börjat tro jag är en vandrande "rainwalker" för jag hinner sällan

kliva ut förrän regnet sipprar ner. Ibland får jag sms vid fotbollsträningar

om att genast gå in... (hmmm)

 

 

Önskar mig själv ett riktigt "skêtfêskê"

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards