•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 augusti 2017

Av Michael - 9 augusti 2017 03:02



Man kan verkligen känna sig trygg...

 

När man är bakom flötet så slipper man alla måsten

och tankarna som dyker upp till ytan kastar man direkt ner i djupet.

Tänder en brasa och förtrollas antingen av lågorna eller låter mig

hypnotiseras av flötet man vill ska sjunka.

 

 

Bästa tiden att sätta sig är mellan 04-08 eller efter 18 och man ska helst

ha en behaglig sittplats (mitt tycke) så rygg och fot får vila.

Massa mask, Pepsi Max, frukt och kanske några korvar.

 

 

Har fått dille på att bygga grillplatser på de platserna

vi har fiskat på. Älskar se flammorna, värmen, knastret.....

 

 

Sitter och är i valet eller kvalet om jag ska

bege mig ut om kanske 45 minuter och se om nappkalendern stämmer.

Vem vet vad som kommer ske..........

 

 

Hänger upp skylten "Just in case" 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards