•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 augusti 2017

Av Michael - 13 augusti 2017 22:59



Den grinade mig i ansiktet och fick mig att ge vika.

Abstinensen visade sin fula sida och satte klorna i mig.

 

 

Hur kunde man???

 

 

Förra veckan drogs det igång "Game of Thrones" och under

1½ vecka sågs det 6 säsonger. Sen togs det en paus innan säsong 7 så 

nya avsnitt hann komma igång.

 

 

Men idag kunde man inte motstå längre så av 4 avsnitt sågs 2

så nu får vi se när man ser nästa. Hann även med att uppgradera cykel-fiske-kärran

som fick högre sarger så fiskeväskan kan stå kvar och nu saknas endast 3 stycken

spöhållare sen är den klar (eller?)

 

 

Snart ska vi köra igång med alla fönster vi hittat.

Tyvärr försvinner halva arbetsstyrkan till Norrland några dagar

så jag får försöka hitta nya och egna projekt under tiden. Eller så vilar jag

min smärtande kropp och laddar inför nästa ögonlaser.... *urk*

 

 

Ähhh lite film nu sen sova.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards