•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 augusti 2017

Av Michael - 16 augusti 2017 13:10



Finns massa saker men man får snabbt inse

att en del är antingen är omöjliga att uppnå eller

så har man helt enkelt inte råd utan förblir en dröm.

 

Varmast om hjärtat just nu är böcker.

Vissa har jag men några ska jag köpa utan att spendera

massa pengar och inte verka gniden eller EGOISTISK som jag tydligen

kan vara.

 

Dessa ska jag läsa ut detta året har

jag inbillat mig.

 

 

 

 

 

Denna fick jag nyss... Så glad och tacksam.

TACK Isabell.

 

   

Har jag ägt ett tag. Köpte den direkt efter

att jag läst klart Svensk Maffia böckerna.

 

Får se vad som kommer läggas till på denna boklista.

Kom gärna med förslag om kategorin är samma, gärna med

samma författare/skribenter.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards