•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 augusti 2017

Av Michael - 17 augusti 2017 11:34



Hur man än försökte och hur mycket

jag än ville och satt med spänd förväntan

lyckades jag inte hela vägen tyvärr.

 

Kanske börjar få gränser på hur mycket jag orkar.

Såg fram emot att sitta uppe till kanske 4-5 imorse sen cykla

ner till det nya favoritfiskeplatsen och se solen gå upp

och dra upp några fina matabborrar.

 

Orkade tyvärr inte längre än till 2 sen stupade

jag några 100 meter från mållinjen.

Får se om jag kan dra ner efter att jag och sonen

fått i oss middag.

 

Inga måsten, inga planer för dom sparar

jag till helgen. Lördagen kommer bli en arbetsdag och då

ska jag tydligen fixa en anslagstavla och ett soffbord...

Ska bli kul att komma igång med lite annat nu när sommaren

har spenderats i olika trädgårdar.

 

Imorgon blir det såromläggning och plocka

bort stygnen ur handen. (hoppas)

Störande med plåster och stygn som spretar åt alla håll.

 

 

Hur ser DIN helg ut?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards