•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 augusti 2017

Av Michael - 18 augusti 2017 21:18




Ja herregud...

 

 

Imorgon ska jag göra det själv.

Imorgon måste det vara klart.

På söndag får sakerna ny ägare...

 

Hoppas på mulet väder annars kommer jag ha

80-talet som sällskap och även om jag gillar musiken

från den eran vill jag inte ha en snart 70-årig Michael Jackson

kopia sittandes bredvid. Det är kusligt att ha stadens mest omtalade person som sin granne. Ingen förstår varför eller många kanske vet men säger inget.

 

Ska försöka börja tidigt så kanske jag kan cykla ut och

prova på fiskelyckan igen. I förrgår fick jag fina 2 fina abborrar som jag rensade och gav till min granne som uppskattade dom. Får se om jag har samma tur vid samma klockslag som det alltid verkar vara (runt 20:30) märkligt nog. Tur man haft bra väder då gör det inget att det dröjer mellan nappen.

 

Det tråkiga med kråksången är att det blir mörkare tidigare

och man måste ju försöka hitta hem i mörkret genom skogen så snart får man ha cykelbelysning eller en pannlampa.

 

Men jag slutar inte bära shorts riktigt ännu

även om jag numera bär fleece eller collegetröja för jag verkar vara mer frusen på överkroppen än benen som jag dock inte har samma blodcirkulation på så jag kanske fryser mer än jag känner av. Den dagen den sorgen, lite mer tv sen får det bli till att försöka somna och hoppas kunna vakna utan värk...

 

 

Sov Gott

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards