•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 augusti 2017

Av Michael - 25 augusti 2017 13:54




Att från ena sidan ha stor framgång

till att dagen efter misslyckas fullständigt

är inte alls roligt och samtidigt oförståligt.

 

Ena dagen står vi handfallna och ser andra fånga

20-30 abborrar och vi står utan. Byter plats och samma person

drar upp samma resultat igen och vi....

Jag drog upp 11 stycken och man kände sig lyrisk.

 

Dagen efter var man så upprymd och ville uppleva

samma napp lycka igen men det var som förbytt. Jag fick endast

upp 1 abborre och sen en massa stora mörtar. *suck*

 

Spelade egentligen ingen roll när man hade ett så otroligt perfekt väder med en underbar solnedgång.

Har sen haft ett helvete med ryggen och ska igen försöka få hjälp av smärtkliniken eller söka mig vidare. Har även bestämt mig för en ny röntgen för att få konstaterat om diskarna försämrats.

 

Ser fram emot att försöka ikväll igen.

D.v.s OM ryggen håller. Medicinerna gör verkan så jag fattar inte varför jag inte skött mig. Även om jag blir grymt trött av den så slipper jag en del av smärtan.  Ska man följa denna så har vi några dagar kvar

innan fisket blir sämre igen så bara att passa på. Den har varit en pekpinne och fungerat ganska bra tycker jag.

 

Hej Hopp !!!

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards