•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 augusti 2017

Av Michael - 26 augusti 2017 21:51




Är sällan den andra lik...

 

Igår fick jag bara mörtar och min "partner-in-crime" en 

fantastiskt fin abborre. *morr*

 

Idag kom vi å plats tidigt och det nappade redan efter 17

och i början fick vi säkert en sammanlagd vikt på 2kg av MÖRT

som snabbt kastades tillbaka.

 

SEN började det hela bli roligt.

Vi började få abborre efter abborre, eller JAG fick många

medans Isabell fick en stoor fin Abborre på 34cm och som vägde

0,41kg så det morrades och muttrades långt och länge från min stol men det var inte så illa som det lät.

 

Var ganska nöjd med alla fina fiskar jag fångade faktiskt.

Drog säkert upp närmare 20 stycken på 3 dagar så det kommer fylla buken hos de hungriga...

 

Hoppas på fler såna dagar.

Fast imorgon blir det till att om vädret erbjuder

slipa möbler som ska målas.

 

Men nu ska jag och "Mega-Micke" snart krya ner.

Förbannat bra bok än så länge trots man bara läst 

närmare 70 sidor...

 

 

 

 

Sleep tight

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards