•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 oktober 2017

Av Michael - 21 oktober 2017 00:01




DAGS att byta inriktning...

DAGS att välja andra vägar...

DAGS att sluta göra fel val...

 

MEN det är DAGS att se vem som verkligen anser sig

sig vara en ÄKTA vän både i verkliga livet och bland dom som

befinner sig uti cyberrymden.

 

Börjar sakta att plocka upp mig själv.

Har sökt efter svar i många år och kanske har jag 

insett att ljuset i andra är himmelriket och inte ett tåg...

 

Nu startar en ny framtid, nya framsteg, nya projekt

och jag hoppas att besluten jag tagit är dom rätta för alla parter.

Jag har sårat en del och det var nödvändigt för att inte gå under.

 

Jag befarade att reaktionerna för mina val skulle

mottagas med avsky och hat men så blev inte fallet och det gjorde mig

enormt lättnad.

 

Nu stundar en....

Ja ni får se vad som sker och jag får veta

vem som accepterar mitt val...

 

 

Trevlig Helg !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards