•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 november 2017

Av Michael - 2 november 2017 22:30



Ta chansen och följ med... (för kärlekens skull)

 

 

För några år sen skrev jag flera inlägg om min sjukdomsbild

och fick vid 2 tillfällen inlägg ifrån AFA om att jag kunde få ersättning

från just AFA så jag tog chansen och ringde. Idag kom blanketter som ska ifyllas

sen får jag se vad som sker i framtiden.

 

Igår skrev jag inlägg om vår usla uppkoppling från TELIA

och fick idag inlägg från dom där jag ombads kontakta felanmälan

vilket min sambos son redan gjort och då lovades vårat

problem vara åtgärdat senast 18:00 imorgon så håll tummarna

för att teknikern vet sin sak.

 

Kommer dock inte vara hemma när denne kommer

så jag hoppas innerligt att vi får tillbaka det vi betalar för.

 

Ska shoppa lite mer växter till framsidan som ska välkomna

våra gäster som dels ska komma på 1:a advent men även i framtiden hoppas

jag...

 

Kan även meddela att kratta löv i 2 dagar

ger mer än gå på gmmet utan tvekan gissar jag på (fniss)

för jag har SKITONT i ljumskar och rygg.....

 

Nu tv sen sängen... Sköt om er

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards