•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 april 2018

Av Michael - 7 april 2018 23:06



Vilken energi vi haft dessa 2 dagar.

Sen att kroppen inte vill vara med efteråt är smällar

jag fått ta tyvärr.

 

Vi har rensat, krattat, eldat, planterat och idag tog vi steget

mot en separation.

 

En cykelkärra jag köpte (minns ej pris) har fått stå

åt sidan sen vi flyttade ut på landet. Skulle användas när vi skulle

fiska men nu är det dags att byta ägare.

 

Fotade den och placerade den för försäljning

och budgivning pågår till imorgon Söndag. Ledande bud just nu

är 500:- HERREGUD hur gick det till ?

Kan inte riktigt fatta att det skulle gå så bra. Gissade kanske på 200:- men det hade vi passerat efter 23 minuter typ.

 

Kan erkänna att det fick igång mig och nu

ska jag ligga sömnlös några nätter och fundera

på nästa projekt som befinner sig i smedjan..... (den nedlagda)

 

 

HÅLL TUMMARNA

För högre bud :)

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards