•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 maj 2018

Av Michael - 8 maj 2018 16:31




Kan man göra annat än må gott

som man har det nu?

 

 

Tror faktiskt inte det.

Visst finns det mörka jobbiga dagar men när man sätter

sig på åkgräsklipparn i bar överkropp efter en smarrig middag

ute i solen så känns livet skönt.

 

 

Vi har en fantastisk trädgård.

Den är som en tom canvas tavla som väntar

på att utforskas. Vi har ett fantastiskt djurliv eftersom vi

bor intill ett djurreservat..

 

 

Vi har...

  • Daisy (Hund)
  • Svea (Hund)
  • Hjördis (Katt)
  • Tornfalk (Boendes på gården)
  • Vråk
  • Ladusvalor
  • Kanadagäss (Oönskade)
  • Svanar
  • Tranor

Sa jag att vi hade en åkgräsklippare ??? (hahaha)

 

 

Vi har även börjat grunda vår solbränna inför

firandet av sambons dotter som läst färdigt i Lund

men som ska fortsätta i Göteborg.

Kommer firas med pompa och ståt (herregud, folksamling och mingel)

Sen måste man ha på sig finkläder på sig så jag hoppas på mulet väder.

 

 

Har varit på Öppenpsyk idag. (fyyy va jobbigt)

Nu har jag fram tills 21:e Maj att skaffa alla intyg som krävs

för att detta utslitna skalet ska få träda i förtids/sjukpension.

Känns som jag gjort rätt val för jag orkar inte mer snart.

 

 

Många har ofta påpekat att gå hemma utan att göra

något och bara vara samhället till belastning är egoistiskt.... (No comments)

Jag känner att jag nått min gräns och jag har haft en härlig resa

och som bara kommer bli bättre.

 

 

Håll utkik efter ett besked inom kort !

 

 

     Bara min.....     




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards