•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 maj 2018

Av Michael - 26 maj 2018 19:23


Skriv längre blev jag tillsagd.

Vet inte om någon vill eller orkar läsa låååånga inlägg.

 

 

Men men jag ska återgå till dagens planering som den var tänkt.

Massa vatten hade vi med oss på Klassbollen och jag kände mig som en vilsen kamel medans

andra pappor "vattnade träd/buskar" satt jag snällt kvar i min stol och drack mer.

 

 

Matcherna slutade med oavgjort sen 3 förluster tyvärr.

Hettan tog kål på både kropp, fysik och humör.

När man med min ADHD ska utsättas för vad jag mest kan beskriva

som en gigantisk flock kanadagäss så får man verkligen stålsätta sig.

 

 

Skulle även ha hämtat virke, grillat men nu

blir det kyckling i ugnen och en sallad. Värmen håller oss

båda ur köket så snart ska det ätas innan matchen ikväll.

 

 

Y.N.W.A - YOU NEVER WALK ALONE

 

 

 

    

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards