•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 maj 2018

Av Michael - 28 maj 2018 08:38




Igår handlade vi virke och 

planteringsjord.

Idag skulle jag börja på växthusets stomme var det

planerat när sambon var upptagen med annat.

Var taggad som en sprinter inatt (i hjärnan) och hade svårt

att somna.

 


Idag när man vaknade fanns inte ens solen på kartan.

Gråmulet och det första man läser på Facebook är att man minsann

skall hålla sig inne för det ska regna.

Känner mig lite som ungarna på klassbollen efter en förlorad match......

 

 

Så antingen brakar det loss ordentligt (hoppas/hoppas inte)

eller så blir det en dag utan sol. Vi som köpte kokosolja igår för jag såg fram emot

en dag med solsken och en fet solbränna. Alltså min feta kropp i solen blir

som att steka bacon typ....

 

 

Det får enkelt tiden utvisa vad som ska göras idag.

Lite mediciner, frulle, korsord på sängen och kanske.....

Men bara KANSKE.

 

 

Ha en fantastiskt skön dag!

efter regn kommer solsken )

 

 

Hoppas ni inte finner bilden stötande...

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards