•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 maj 2018

Av Michael - 29 maj 2018 08:39




Detta är ju ingen I-lands fråga direkt men 

man kan ibland inte låta bli att stanna upp

och fundera på hur landet ligger till....

 


En av mina många förbannelser är att ser det märkt ut så

SKA jag helt enkelt inte gå ut. Ibland fick jag sms om att hålla mig inne

för det bärjat regna och till 90% stämde det in när jag klev utanför dörren.

 

 

Igår blev nästan ett undantag.

Hade planeringar att göra klart stommen till växthuset

och eftersom himlen höll på att ramla ner stannade jag snällt inne.

Kom det något regn tror ni ???

Nej det stannade så snällt kvar tills jag och min sambo tog bilen

till Rökila för att handla blommor. DÅ öppnade sig himlen och vi fick snällt

springa mellan växthusen i hällande ösregn.

 

 

Fick slå på värmen i bilen för att slippa frysa.

Vad spelade det för roll när man slapp vattna och fick plantera massa

blommor när vi kom hem. Stod utanfär huset och grävde medans

regn klapprade om vartannat.

Idag är läget detsamma fast fåglarna sjunger, ingen sol men ganska varmt

ändå så kanske man vågar sig ut en stund innan sambon kommer hem....

 

 

Långt nog Andreas ? ;o)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards