•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 maj 2018

Av Michael - 30 maj 2018 20:47



Och jag ser fram emot nästa.

Projekten samlar sig på hög och tiden har inte alls

räckt till tyvärr.

 


Men det är bara att spotta i händerna och göra sig

klar för nästa månad.

Har idag shoppat oss en POOL (sista i butiken) för 1300:-

så nu ska vi bara försöka hinna fylla den innan sambons son kommer

på måndag eftermiddag.



Hur lång tid kan det ta att fylla på 6500 Liter ??? hahahaha...

Ska verkligen bli skönt att kunna doppa ner kropp och knopp efter en varm dag.

Sambon tog några simtag idag efter att vi ännu en gång utan framgång

fiskat 1 timma innan vi tröttnade.



Skön temperatur (runt 20 grader) och jag satt naturligtvis kvar på land

eftersom jag inte orkade ta med förbandet som ska sitta på foten efteråt.

Fick nöja mig med lite stänk från slangen hemma när jag tvättade bilen.



Har haft lite otur med blodsockret idag och det känns när man

kommer in att värmen hjälper till men det skadar ju inte att kanske

äta lite mer oftare än var 5-6:e timma. Sen dricka mer är inte alls tokigt heller.

"Är huvudet dum. får kroppen lida" tyvärr är det sant, ja just idag.



Hoppas du är nöjd med detta Andreas!

Puss & Kram - Skumbanan....



 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards