•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 maj 2018

Av Michael - 31 maj 2018 23:30




Fler och fler gånger de senaste 2 veckorna har 

man kunnat läsa om detta tragiska beteende.

Jag känner stark avsky och förundras hur den mänskliga

hjärnan är skapt på vissa. Kan sträcka mig så långt som

att säga att dessa varelser kan klassas mer som vilddjur än människa.



 

Att sexuellt ge sig på djur sen skada dom 

får jag inte in i min skalle varför man gör så.

Kan man inte få en flickvän acceptera det och bli munk

för det man gör är inte normalt på något sätt.

 

 

Någon som sitter på svaret får gärna informera mig om varför det sker...

 

 

Tillbaka på Sjögården igen.

Livet går vidare, fick ringa FK idag och veta att jag måste frambringa papper

från AF för att handläggaren ska kunna gå vidare med mitt

ärende gällande sjukpensionen.

 

 

Är ganska uttråkad nu när sambon är i Lund.

Gick så långt att jag gick ut och krattade grusgången framför entren

och sen körde en sväng med ogräsjärnet. *suck*

Som tur är åker hon hem igen imorgon annars börjar jag krypa

på väggarna är jag ganska säker på.

 

 

Lite smått handlingsförlamad man blir när ingen talar

om för mig vad jag ska göra. Kan visst själv men sambon skapar idéerna och jag brukar oftast hänga på eller utföra vissa saker. Just nu fungerar inget av det så jag har nog inte kollat på tv så mycket som jag gjort ikväll.

 

 

Lite mer tv sen somnar jag troligen i soffan.

"Ska bara" syndromet jagar mig en aning så nu säger jag god natt

till er alla även Andreas... ;)

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards