•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 juni 2018

Av Michael - 1 juni 2018 16:17




Har försökt på olika sätt...

Har kört med och utan men knappt några resultat.

Det lilla jag hade har nu bleknat.

 

 

 

Jag vill bli sån som på bilden.

Senast det skedde var 2009 om jag minns rätt. 

Visst jag har fått färg på armarna men ansiktet har bleknat

och på min feta buk och ben fastnar inget så jag kanske har

utvecklat teflon. 

 

 

Konstigt nog så fastnar fettet men inte solen.

 

 

Trots att jag har visat mig utomhus med bar överkropp

klippt gräset insmord med kokosolja så händer inget.

Jag tog nog ut vinsten i förskott när jag uttalade mig om att

jag för en gångs skull ville och trodde jag var brun innan snön föll.

 

 

 Får nog vattna blommorna ikväll för värmen

är outhärdlig idag så efter gräsmattan var klippt

spärrade jag in mig inomhus med isvatten. Frukost 9 sen ingen föda

på 7-8 timmar kanske gjorde sitt när jag nästan tuppade av i soffan. (SKÄRPNING)

 

 

Hade planer för imorgon men nu vet jag inte vad

som sker. Har egentligen varken ork eller lust.

Social kontakt skrämmer mig... Tänk om någon tycker, känner, hatar...

Jag gör det så varför inte alla andra ???

 

 

Trevlig helg!

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards