•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 juni 2018

Av Michael - 3 juni 2018 23:40




Måste troligen vara den mest tropiska

dag på många år.

 

 

Man har inte behövt göra många knop för

att få upp ångan.

Har haft det så varmt att idag flög badbyxorna på

och jag kunde bada för första gången på 3-4 år.

 

 

SKA banne mig ha varmare vatten än vad som är nu så kanske

blir det skönare temperatur nu när täcket ligger på.

Känslan när man doppade sig var som att att trycka in huvudet 

i en frysbox. Tappade känslan av underkroppen efter kanske 5 minuter.

Vi har brunnsvatten så den är allt annat än VARM den källan.

 

 

Imorgon är det ny vecka...

Sambons son kommer och han vet inte om poolen

så det kanske kommer uppskattas hoppas vi.

Fotbollsträningar och kanske metch till helgen vad vet jag...?

 

 

Men det sker nästa vecka,

nu Andreas ska jag lägga mig och kolla helgens reklam.

Sussa så gott alla ni andra.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards