•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 juni 2018

Av Michael - 5 juni 2018 22:47

   Är det något som firas numera?

 

Kan man fira utan att kallas för rasist? Butikerna verkar inte stänga trots att det är röd dag

så varför spara på krutet? Jag och min sambo åker till Rökila Blomstergård för att shoppa

lite jordgubbsplantor och annat smått och gott.

 

 

Efter det ska jag hämta en försenad sommarpresent till mitt söta barnbarn Nellie

och som jag verkligen hoppas ska uppskattas. Har gått och vankat av och an och tänkt på om det ska passa eller om det blir en flopp.

 

 

Idag och igår har det varit trädgårdsjobb för hela slanten.

Vill försöka få klart växthuset så våra plantor kan flytta in. Står 2 tomater i kö sen får vi se vad

som följer med hem efter shoppingturen. Det tär både på psyket och kroppen när man är sysselsatt några få timmar i starkt solsken ena dagen sen häftiga vindar som använder mitt huvud som en pan flöjt.

 

 

Ska dock bli skönt att slippa åka till skola tidigt imorgon.

Hoppas att hundarna låter oss få sova ut så kanske det blir en skön dag trots allt.

Brukar DU fira nationaldagen?

Tror ingen kan fira som de gör i Norge... (jisses)

 

 

Jaja... Sov Gott & Go tur!

 

 

    Morfars docka.... 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards