•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 juni 2018

Av Michael - 9 juni 2018 19:36




Dagen till ära finns ingen som helst

glädje till övers.

 

 

Massa saker vi vill och planerar att göra men

denna hettan som varit under dagen har inte gjort någon av oss

mycket gladare.

 

 

Trodde nästan att regnet hängde över oss men det

enda det medförde var lite skugga.

Ungarna har badat i timmar och jag var nästan sugen på

att hoppa i själv, men bara NÄSTAN.

 

 

Tog en dusch istället innan frukosten sen gick vi ut

och lade färdigt plattorna i växthuset.

Nu ska vi bara finna mera 35x17,5 cm plattor så kan vi göra

klart utanför för sittbänken jag ska snickra ihop.

 

 

Energin börjar så sakteliga återkomma så medans

jag samlar på mina nivåer kollar ungarna fotboll ( Sverige - Peru )

sambon rensar lådor och djuren ligger utslagna.

 

 

Imorgon är det match i Trollhättan

så vi får ladda upp med massa vatten i frysen.

 

 

Önskar er en fortsatt trevlig helg !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards