•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 juni 2018

Av Michael - 11 juni 2018 18:33




Hoppas det går att lösa...

 

 

Kommer bli nagelbitande dagar framöver

då jag lagt min framtid i andras händer.

Antingen löser det sig eller så får jag göra nya ansökningar.

 

 

Kontaktade Arbetsförmedlingen om hjälp

som Försäkringskassan önskade.

Fanns troligen ingen hjälp eller info att få så dom skulle

försöka annars kan det gå åt h-vete med min sjukpensionsansökan.

 

 

Enligt dom MÅSTE de ha info om min senaste praktikplats

som i mitt fall var Barnahjälpen innan jag sjukskrev mig.

AF har inga sparade noteringar och personen som var företagets

ägare ligger nyopererad på sjukhuset så han ska jag verkligen inte störa.

 

 

Får helt enkelt hoppas att allt 

kommer gå vägen annars får jag fortsätta springa

och sjukskriva mig på Öppen psyk tills dom tröttnar på

mig eller så sätter jag ett skott i nacken!

 

 

Sköt om er...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards