•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 juni 2018

Av Michael - 21 juni 2018 21:20

 


Så väl planerat

men inget ska förstöra denna dagen.

Inte ens en misslyckad fisketur i hällande regn.

Man längtade hem och trots att det tog tid så

var det inget emot den tiden det kommer ta för de

resenärerna som ska ta sig ut till kusten denna dag.

 

- - - - - - -

 

Tror INTE jag gissar fel men kön som gick

på 45:an startade nog i Grästorp 1 mil bort och fortsatte

troligen 2-3 mil i andra riktningen så hoppas dom får

fira Midsommar innan de måste åka hem igen.

 

- - - - - - -

 

Massa lastbilar, husvagnar, stora släp med båtar

så långt ögat nådde så vi var glada vi inte skulle åt samma håll.

Nu är det inte många timmar kvar till 12-slaget.

Spänningen är som Harrysson brukade säga

"OLIIIIDLIGT SPÄNNANDE"

 

- - - - - - -

 

Vi skulle kolla kvällens sista match

men det var inget roligt alls så nu sitter vi här och

gäspar som 2 fågelholkar utan något att göra.

Ja just ja, jag skulle ju steka köttbullar....

*f-n*

 

 

Sköt om er......



Av Michael - 21 juni 2018 16:52




  JAG GÅR OCH FISKAR....

ETT RIKTIGT SKITFISKE PÅ OSS BÅDA.

ALLA MÅSTEN ÄR GJORDA OCH INATT SKA JAG STEKA 

KÖTTBULLAR (URK)

 

 

TJOOHEJ !!!

 

 

 

Av Michael - 21 juni 2018 09:46




Om några timmar smäller det.

Midsommaraftonsfirandet för första gången

för oss på Sjögården.

 

 

Inga sura miner oavsett hur vädret blir.

Vi kommer ha massa besökare denna veckan och den

26:e fyller min älskade sambo år.

 

 

Känner mig ovanligt upprymd, full av liv

och en gnutta ilska pyr dock i bakgrunden

men den ska inte förtära midsommar utan

jag laddar inför striden lite senare.

 

 

Jag hoppas att ni får ett härligt Midsommarfirande

runt om i landet...

 

 

Kramar

 

 

 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards