•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 juli 2018

Av Michael - 3 juli 2018 22:14



En dag i fotbollens tecken.

En dag med stark hetta på dagen utan syre.

Sverige vann med 1-o mot Alplandet Schweiz så nu är det

bara att avvakta kvällens match och se vem de får

möta i Kvartsfinal.

 

 

Isabell´s son spelade match ikväll och den slutade

med att sonen skrattade lite retfullt efter en

12-o seger mot Grästorp.

Nu ska vi avsluta kvällen med tv och kycklingsallad.

 

 

Imorgon ska jag vara "gräsänkling" usch

men jag får krypa in i verkstans kyliga gömslen

och bygga oss en fin soffa som ska stå utanför växthuset.

Hoppas på att visa bilder till helgen.......

 

 

Sköt om er 

Av Michael - 3 juli 2018 11:33




På en och samma gång...

 

 

Sambon vaknar med ett ryck.

- Det ringer på dörren du måste skynda dig att öppna.

- Det ringer inte alls.

- Jo skynda dig...

Klär på mig och går upp.

- Eller var det ingen?

- NEJ, ditt huvud det ringer i...

- Kanske drömde...

SUCK !!!

 

 

Sonen skriver på messenger.

- Pappa

- Japp

Sänder en bild på 2 lastbilar som krockat precis

framför dom. Han och hans mamma är på väg till en kryssning

från Stockholm-Finland och hamnar mitt i en olycka.

Hjärtat sätter sig i halsgropen...

 

 

Dottern skriver direkt efteråt

om något jag inte kan skriva om ännu men

man fick hjärtat ett hack högre upp i halsen

så nu sitter jag här med troligen högre blodtryck

än vanligt och oroar mig för allt....

 

 

Trodde man bara oroade sig som mest om

sina barn när de var små men nu är dom känslorna

tillbaka och det svämmar över en aning.

 

 

Kommer ha ett GIGANTISKT

magsår innan denna dagen är över.

Sverige spelar ju match i eftermiddag utöver

allt annat som sker...

 

 

Krama om era barn!

 

   

PAPPA ÄLSKAR ER SÅ OTROLIGT MYCKET...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards