•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 juli 2018

Av Michael - 5 juli 2018 15:06




Ja när man vaknade idag så fick

man upp tron om att det snart skuller regna.

Himlen såg mörk ut och svala sköna vindar 

gled in genom sovrumsfönstret...

 

 

Hoppet försvann när jag snabbt insåg att

jag på vägen till diabetesfotvården fick till

mig av min blivande hustru att vädret snart skulle

slå om vilket stämde en timma kanske så nu drömmer

jag och hoppas på en skvätt...

 

 

Blir troligen idiotförklarad igen

när jag önskar regn. Va en del inte tänker på

att torkan drabbar många på olika sätt.

Vissa kan inte vattna p.g.a vattningsförbud, dom som har egen

borrad brunn kan få brist och då får man varken dricka eller

duscha. Grödor får inget vatten och djuren kan varken

dricka eller beta.

 

 

Ja jag kan hålla på i all evighet

med fördelarna och egentligen bara EN nackdel...

Fundera på den så hörs vi av senare.

 

Chip!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards