•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juli 2018

Av Michael - 6 juli 2018 12:47




Ja det priset vann jag igår, tänka sig va...

Finns inga begränsningar alls ibland och som sagt

igår var just en sån dag.

 

 

Hela dagen flöt på ganska bra, hyfsad värme

och tyvärr inget regn. Vi smågrejade ute i trädgården så vi

kan få en chans att göra klart saker innan bröllopet.

Vi handlade plast, reglar och sen körde vi på.

 

 

Sen när kroppen sagt "NEJ!!! nu får det fan räcka" sa 

Isabell att nu var det dags för en räkmacka.

Hon flyttade bilen, stängde verkstan och magasinet medans jag satt och tittade ut genom öppningen på växthuset.

 

 

VARFÖR gjorde jag det???

Tänkte som så här, vi har regeln kapad så varför inte använda den så slipper vi spillet. När den väl var uppe ansåg jag att jag MÅSTE (viktigt att poängtera) kolla måttet på dörrarna

och sen kapa upp regel till dörrkarmen.

 

 

2 timmar senare såg det ut som så här...


   Dörrar och alla reglar klara så nu ska vi endast plasta in, lägga plattor, kapa virke till väggarna OCH fixa till takstolarna men det får Daniel hjälpa mig med... (tror jag)

 

 

Vi fixade även tillsammans mitt andra projekt

som vi säljer för 300:- (om någon vill veta)

 

  1.70 meter hög och ca. 45 cm bred.

 

 

Nu säger kroppen att mat vore mycket bra att 

tillaga så jag får fixa till en smarrig makaronilåda.

Gott eller hur Jennie? ;o)


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards