•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 juli 2018

Av Michael - 7 juli 2018 18:39




Ja vädret blev bättre men

med Sverige matchen gick det inget vidare.

Förlust med 2-0 tyvärr så nu blir stämningen

bitter runt om i landet. Många kommer tycka och

jag gissar att väldigt många gravöl kommer

drickas ikväll.

 

 

Själv mår jag ungefär som imorse

utan att egentligen kunna sätta ett finger på varför.

 

 

Imorgon säger "Facebook" att man ska vara ute

och njuta i solskenet för det ska bli mindre molnigt.

Passar mig utmärkt eftersom jag ska vara barnvakt

när dottern reser till Ullared (otippat) för 5:e gången

i år gissar jag på.

 

 

Fy f-n för att må så här.

Orkar inget, vill inget, jo bara sova men det

är för tidigt.

 

 

Over & out

Av Michael - 7 juli 2018 13:12




Man vaknar som alla andra

dagar men denna dagen skiljer sig en aning.

Vaknar på ett uselt humör, trött, värk och önskar

att denna dagen inte existerade alls.

 

 

MEN som så många andra får man dra sig

ur skiten hur det nu ska gå till och

inse att dagen går varken fortare eller snabbare

hur man än önskar.

 

 

Övernatts gästen skall köras hem, sonen ska hämtas

och pizza ska inköpas före matchen i eftermiddag.

Vad som sker efteråt har jag ingen aning om utan det styr nog 

vädret över skulle jag gissa på.

 

 

Plasten skulle egentligen sättas fast igår kväll

men det slutade med att Isabell fick slita med stenläggning

och tillsammans gjorde vi en kort blombänk och 

satte in den och en gammal stol på sin plats.

 

 

Idag blåser det utav h-vete så 

någon plast kommer inte upp just nu.

Ser hur det berättas om regn över delar av landet

men här sker inget alls....

 

 

Den dagen den sorgen...... peace out 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards