•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 juli 2018

Av Michael - 12 juli 2018 16:26




  Vem hade kunnat ana...

Minns inte när jag låg i en pool/bassäng så mycket som

jag gjort idag. Ligger på en madrass/mage och flyter men

man måste ju sola så man blir fin/finare (Isabell anser jag är fin)

så jag bara njuter.

 

 

Sen det där med att pressa i solsken är ju inte

min grej egentligen men när halva kroppen ligger i 26-27 gradigt vatten så är det väldigt behagligt. Sen ligger ju tån i luften och får så lite kontakt med vattnet... YIPPIE!!!

 

 

Hinner inte mer nu utan glöm inte kolla sista

inlägget senare ikväll där jag har en glädjande och mindre

glädjande NYHET!!!

 

 

 

Av Michael - 12 juli 2018 14:20




Ja så kunde jag verkligen inte göra.

Fick en vänlig, bestämd men varmhjärtad

tillsägelse idag efter en fråga om att få hyra

en väns stuga över helgen efter vi hade gift oss.

 

 

"En liten stuga med ett utedass" fick

man verkligen inte ta med sin hustru till så nu får

jag komma på något annat. Isabell såg fram emot att

få åka dit så nu får det bli hotell ändå...(fyyy va tråkigt) ;o)

 

 

Få sova borta, slippa laga mat, rasta hundar 

och sen frukosten. Känns rätt bra när man läser det själv.

 

 

Har så mycket att skriva om idag så 

jag återkommer efter vi handlat... Häng med!

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards