•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 juli 2018

Av Michael - 17 juli 2018 17:15



 

Min söta dotter har massa goda nyheter.

Kan tyvärr inget avslöja förrän till hösten kanske.

Känns skönt när det går bra för barnen.

 

 

En del har frågat vad, ingen har haft rätt.

Eller? Ja den som väntar på något gott får vänta lite längre.

 

 

Fick middagstips på Facebook som jag

alla refuserade direkt. Värmen idag är OLIDLIG

så jag vill slippa stå vid spisen så lite som möjligt.

Det enda som puttrar just nu är pasta vattnet sen ska vi göra

en sallad och lägga i räkor.

 

 

Kanske lite fantasilöst men på den

nivån ligger jag just nu. Ska önska mig Annica Öhrn Karlssons

kokbok signerad och får säkert massa nya goda recept att utforska i köket.

 

Säger som Glenn... "Hare gött" (Göteborska för att hare e gött?)

 

 

 

Av Michael - 17 juli 2018 12:45




Gifta dig med mig?

 

 

Ja den frågan fick jag häromdagen.

Har inte gett ett svar så jag gör det nu och vet att

min blivande fru läser detta...

Svaren kommer i bilder.

 

               

 

Du är lika galen som mig, du är vacker, lekfull och backar sällan ur en utmaning jag ger dig, du vågar mer än mig. Vad DU ser i mig kommer jag aldrig kunna fatta för jag är så långt ifrån perfekt som du vill måla upp mig men DU vet mina brister, du hanterar både dom och mig och DU ser MIG, accepterar MIG när jag inte klarar av att göra det själv. Du kör mig till NÄL, du sitter utanför och väntar tålmodigt och sitter där eller i bilen med ett strålande vackert leende som gör mig varm och trygg...

Vet inte var och hur jag skulle klara mig utan DIG. Jag gör mina dumma misstag och kan inte ge svar på dom heller.

Kan endast säga....

 

 

FÖRLÅT

 

 

Och jag hoppas du inser vad du betyder för mig. Jag älskar dig för du är vacker, förstående, trogen, glad, SEXIG, läcker, lekfull, vackert leende, snygg kropp, massa sexiga klackar i garderoben...

 

 

DÄRFÖR VILL JAG GIFTA 

 

MIG MED DIG

 

ISABELL GUSTAFSSON...

 

(SNART ERIKSSON)

 

 

       

 

 

 

Av Michael - 17 juli 2018 10:15



Ingen bra dag idag.

Vare sig på personliga planet, den mentala delen

eller den fysiska. Då börjar hjärnan övertänka massa saker.

 

 

Någon sa till mig att man ska visa respekt och hänsyn

mot alla. Ja det stämmer men varför ska man ge den och

ALDRIG få tillbaka? Har en plågoande som jag levt med de

senaste 10 åren och "HEN" är som ett plåster man inte kan dra bort.

Om "HEN" hade för avsikt att "mess up my brain" så har den lyckats.

 

 

Kan falla i blint raseri rent mentalt att jag då

får återfall och är som en gris rent personligt och är mer

förbannad på "HEN" och mig själv att det går ut över alla i min

närhet tyvärr och för det är jag evigt ledsen för.

 

 

När hjärnan fastnar i mangeln så straffar

jag mig själv med att äta. Inatt gick det ner fisk och mos

som var kvar efter middagen. Fanns ingen annan ursäkt utan jag

mådde dåligt på alla sätt och vis och idag får man lida för det.

 

 

Högt blodsocker, migrän och allmänt

kass. Är ett riktigt stolpskott ärligt talat och ser

inga som helst fördelar med mig själv.

Sägs till mig att, ta åt dig, du är bra, du kan allt, men

inget av det fastnar utan som när man duschat så ruskar man

av sig allt och sen faller det mot marken....

 

 

Tack för att ni läst....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards