•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 juli 2018

Av Michael - 23 juli 2018 21:17



Ska egentligen inte klaga på något

förutom min mentala och fysiska hälsa.

Kan inte med ord beskriva hur mycket energi

min hjärna har, tyvärr så vill inte kroppen mer.

Jag kör på tills jag är fullständigt utmattad

och ber till högre makter att jag vill inte lämna in ännu.

 

 

Isabell manar på mig att nu är det bra men jag

har "Alfons Åberg" syndromet tillsammans med adhd så det

är lika med kaos för jag lyssnar inte på varken henne eller

min egna hjärna förrän det är för sent.

 

 

Så nu ikväll kommer jag stupa tungt

efter att vi gjort lite trädgårdsjobb utanför.

Är inte färdigt men är väldigt nöjd med hur det ser ut just nu.

 

 

Eller?

 

  (Klicka för se större)

 

Här har vi rensat bort nästan allt ogräs och det

ser för j-vligt ut men sen efter att Isabell lagt sten och jag kört singel så blev det så här.....

 

  Så otroligt nöjd.

Hoppas det ser bra ut sen när bröllopet ståndar.

Nu blir det lite påfyllning sen lite tv innan sängen.

 

 

Sköt om er...

Av Michael - 23 juli 2018 13:07




Ja det vindiga väder som ruskade om oss

igår finns inte ett spår kvar av.

 

 

Idag har vi klarblå himmel och stekande solsken.

Finns inte mycket planerat men vi försöker ha schemat

öppet för överraskningar som kan uppstå.

 

 

Får besök i veckan från Falkenberg och hoppas på

att ANDREAS hedrar oss med sin närvaro och tar med sig barnen

så dom får svalka av sig i poolen.

 

 

Ska väl själv ta ett stadigt försök att

börja städa upp i verkstan så man kan göra lite 

nya projekt där inne. Har egentligen inte tid till något av

detta just nu för all tid planeras inför bröllopet....

 

 

För sent att backa ur tror ni ? hahahahaha... INTE EN CHANS ATT JAG SKULLE GÖRA DET. (skulle glädja för många enligt Isabell)

 

 

Sköt om er...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards