•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 juli 2018

Av Michael - 26 juli 2018 21:27



ÄNTLIGEN...

 

 

Syre i luften och man kan vara ute.

Planterade blommor som stått och väntat ett tag

och dom såg inte alls ledsna ut över att få komma ner

i jorden och bli vattnade.

 

 

Såg att det fanns samma liljor på #lidl igen

för samma pris men då hade vi dom redan hemma.

Hade inte gaft råd att köpa fler ändå.

Men nu står dom där i den nya rabatten och kommer se

underbara ut på Bröllopet i gult och orange mot

den röda magasinsväggen.

 

 

- Upphör aldrig att förvåna mig.

Det fick jag höra nu så det var säkert en positiv sak.

Nu har jag äran att ännu en gång en överraskning

till min blivande fru som jag inte kan avslöja eller

visa förrän mycket senare. Ska dock som alla andra dagar finna

en film för kvällen så jag önskar god natt...

 

 

 

Av Michael - 26 juli 2018 17:10



Tur vi fick trevligt besök idag annars

hade vi inte överlevt dagen i denna värmen som råder.

Kanske lite tjatigt att hela tiden gnälla på värmen

men vad annars finns det att gnälla om ?

 

 

Haft jätteroligt idag en kort stund tyvärr

men det kommer nya stunder. Satt ute på kaffe sen gjorde vi middag

inomhus (kycklingsallad) och sen bjöds vi på jättegod glass.

Men som sagt tiden gick fort och nu sitter vi här tomma i blick och kropp på energi tills solen gått ner.

Isabell ska tydligen bada och jag gömmer mig inomhus.

 

 

Klagade inte på värmen utan undviker skrev jag förr,

idag klagar jag för det är lika varmt inomhus NÄSTAN så

snart kryper jag ner i jordkällaren oavsett alla hemska

spindlar som huserar där...

 

 

Tips på att kyla ner sig önskas...!!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards